Хімреактиви для навчальних лабораторій

Хімреактиви для навчальних лабораторій

Хімічні реактиви є невід’ємною частиною навчальних лабораторій, адже з їх використанням з’являється можливість перетворювати теоретичні знання у практичний досвід для майбутніх науковців. 

Роль лабораторної хімії у освітніх закладах

Хімічна лабораторія у школі, коледжі, університеті чи іншому ВНЗ стає місцем, де студенти та учні мають можливість виконувати експерименти, спостерігати за хімічними реакціями в реальному часі та вивчати їхні принципи та закономірності. Основна роль лабораторної хімії для навчальної лабораторії полягає в наступному:

  • Засвоєння теоретичних знань: Лабораторні дослідження допомагають учням і студентам усвідомити та закріпити теоретичні концепції, які вони вивчають у класі. Експерименти надають можливість побачити, як ці концепції застосовуються на практиці.
  • Розвиток практичних навичок: У лабораторії студенти та учні отримують можливість вивчити та вдосконалити практичні навички, такі як робота з обладнанням, вимірювання, змішування реакційних речовин, обробка даних тощо.
  • Стимулювання інтересу: Лабораторні дослідження можуть заохотити учнів та студентів до активного вивчення хімії, оскільки вони можуть бачити, як цікаво та захопливо може бути вивчення цієї науки через практичні експерименти.
  • Розвиток критичного мислення: Проведення експериментів у лабораторії сприяє розвитку критичного мислення учнів та студентів, оскільки вони навчаються аналізувати результати, висувати гіпотези та робити висновки на основі отриманих даних.
  • Підготовка до подальших кар’єрних шляхів: Вміння працювати в лабораторії та проводити експерименти є важливими навичками для тих, хто планує обрати кар’єру у галузі науки, медицини, фармації, технологій чи інженерії.

Отже, лабораторна хімія в навчальній лабораторії є не лише засобом вивчення хімії, але і потужним інструментом для розвитку навичок, стимулювання інтересу та підготовки до подальших кар’єрних шляхів.

Види лабораторних досліджень у навчальному кабінеті хімії

У хімічних кабінетах шкіл, коледжів та університетів проводяться різноманітні лабораторні дослідження, спрямовані на вивчення різних аспектів хімії та розвиток практичних навичок учнів і студентів. Ось деякі типові дослідження, які можуть проводитися у хімічних кабінетах:

  • Вивчення хімічних реакцій: Учні та студенти можуть вивчати різні хімічні реакції, такі як окислення-відновлення, кислотно-основні реакції, утворення комплексних сполук тощо.
  • Аналіз речовин: Дослідження методів аналізу речовин, включаючи визначення pH, вмісту розчинених речовин у воді, титрування для визначення концентрації розчинів тощо.
  • Синтез сполук: Проведення хімічних синтезів для отримання різних сполук, таких як солі, органічні сполуки, координаційні сполуки тощо.
  • Вивчення властивостей речовин: Дослідження фізичних та хімічних властивостей різних речовин, таких як температура плавлення, кипіння, розчинність, ступінь окислення тощо.

Перераховані дослідження допомагають студентам та учням отримати практичний досвід у роботі з хімічними речовинами, розвивають їх здатність аналізувати та інтерпретувати експериментальні дані, а також допомагають засвоїти теоретичні знання з хімії у практичних умовах.

Класифікація лабораторної хімії для навчального кабінету

Навчальні заклади потребують різноманітних хімреактивів для вивчення основних хімічних процесів. Ці реактиви можуть бути використані для проведення експериментів у таких областях, як органічна хімія, неорганічна хімія, фізична хімія та аналітична хімія.

Серед найпоширеніших хімічних реактивів, які використовуються у навчальних лабораторіях, можна відзначити:

  • Кислоти: такі як азотна кислота, ортофосфорна кислота, непрекурсорні соляна та сірчана кислоти, які використовуються для налагодження реакційних умов та реагентів.
  • Луги: наприклад, натрій гідроксид, який використовується для регулювання реакційного середовища та інших хімічних процесів.
  • Солі: різноманітні солі металів, які використовуються для приготування розчинів та виконання специфічних хімічних реакцій. Біхромат амонію — для вулкану, тіосульфат натрію — для відновлення йоду, літію хлорид, купрум (ІІ) хлорид, барію хлорид — для забарвлення полум’я, сульфат кобальту ,сульфат нікелю — для вирощування “колоїдного саду”, роданід амонію і ферум (ІІІ) хлорид — для “кривавих рук”.
  • Індикатори: наприклад, фенолфталеїн та метиловий оранжевий, які використовуються для визначення pH середовища.
  • Набори хімреактивів: Пропонуємо ознайомитись із наборами хімреактивів для навчальних лабораторій, де представлені готові комплекти, сформовані відповідно до вимог навчальної програми. Вам більше не потрібно шукати кожен хімічний реактив окремо – достатньо лише вибрати один із небагатьох готових наборів і ми сформуємо замовлення. 

За потреби, вміст будь-якого набору можна змінювати залежно до потреб Клієнта: додавати або знімати позиції, регулювати їх кількості та фасовки. До наборів можна ввійти будь який реактив, що на сайті Сфери сім. Обирайте, редагуйте і контактуйте з нами у зручний Вам спосіб.

Зазначимо також, що сипучі реактиви, якими комплектуються набори в переважній більшості реалізуються в подвійній м’якій п/е упаковці як на фото сайту. За потреби Ви можете придбати в ТОВ “Міра” пластикові контейнери чи скляну тару потрібного об’єму, в якій можна розміщувати реактиви для зручного і тривалого зберігання.

Де купити хімреактиви для шкільної чи студентської лабораторії?

Купити лабораторні хімічні реактиви для навчального процесу пропонуємо у ТОВ “Сфера сім”. Якість продукції підтверджена сертифікатами. Також, ми щоденно відправляємо товар перевізниками по Україні, а для постійних клієнтів впроваджена гнучка система знижок.